It’s not my world 。。。

I want to walk away 。。。

But 。。。

Where should I go ?

Where can I go ?



Can someone give me an embrance ? 



It’ not my world。。。

I want to escape for a while。。。

But 。。。

When can I relax ?

How can I relax?



Can someone give me an embrance ?



It’s not my world。。。

I want to hide myself。。。

until someone 。。。

who can bring me to life。。。



It’s not my world。。。

I’ve lost everything。。。

include myself。。。



It’s not my world 。。。

I’ve been living a lie,

there’s nothing inside 。。。


這不是我的世界。。。





瘋狂世界
作詞:阿信 作曲:阿信 編曲:五月天

如果說了後悔 是不是一切就能倒退
回憶多麼美 活著多麼狼狽

為什麼這個世界 總要叫人嚐傷悲
不能了解 也不想了解


我好想好想飛 逃離這個瘋狂世界
那麼多苦 那麼多累 那麼多莫名淚水
我好想好想飛 逃離這個瘋狂的世界
如果是你 發現了我 也別將我挽回

想了你一整夜 再也想不起你的臉
你是一種感覺 寫在夏夜晚風裡面

青春是挽不回的水 轉眼消失在指尖
用力的浪費 再用力的
後悔

 repeat *

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 babybirchu 的頭像
    babybirchu

    ♥♥我是皮卡啾♥♥

    babybirchu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()